Obserwatorzy

01 maja 2014

Kolorowy makijaż na Majówkę

Witajcie moje Piękne.

Przepraszam za ostatnio panujące tutaj pustki ale ciężko mi coś ostatnio naskrobać i zmobilizować się do zmalowania czegoś nowego, w dodatku staram się jakoś organizacyjnie ogarnąć kurs wizażu byłam na razie na pierwszej lekcji i jestem zachwycona nie mogę się doczekać następnej :) Poza tym pogoda dopisuje więc z dzieciakami spędzam czas na placu zabaw no a wieczorami już brakuje sił do malowania się :) W sumie chciałam poczekać z nowymi makijażami na zmiany :) nie ma to jak wizyta u fryzjerki na poprawę humoru, ja mam czasem dość szalone pomysły ale tym razem chciałam zrobić coś mniej ekstrawaganckiego i wymyśliłam sobie kolor, który dość ciężko było na moich włosach stworzyć ale Ania z włosami cuda robi więc się udało i jestem zachwycona efektem no ale pochwale się wynikami wraz z nowym makijażem a dziś makijaż jeszcze w starych barwach ;)

Makijaż, w którym główną rolę gra turkus będzie idealny moim zdaniem na majówkę, którą zaczynamy już dziś :) Oprócz turkusu z paletki Sleek Monaco użyłam złotego cienia z Inglot, czarnego Miyo i koralowego Pierre Rene.












Tak to jest ten makijaż ze zdjęcia na górze mojego bloga :) I jak Wam się podoba? 

pozdrawiam i życzę wszystkim udanej Majówki odpoczywajcie 
i ładujcie akumulatory :)
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz