Obserwatorzy

24 kwietnia 2014

Ekstrawaganckie oko

Witajcie.

Ostatnio ciężko mi zmalować coś nowego ale mam co nieco w zapasie przygotowane jeszcze przed świętami. Dziś chciałabym się pochwalić czymś co wyszło spontanicznie a efekt mnie samą zaskoczył i nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba i jak na moje umiejętności makijażowe to chyba wyszło fajnie? :) Niestety samo oko bo taki maziajekt trochę czasu zajął.

Tradycyjnie użyłam tu cieni z paletki Sleek Monaco, kiwi i turkus oraz Inglot żółty i fiolet plus żelowy eyeliner Pierre Rene, w zewnętrznym kąciku kępki rzęs Vipera w wersji long (teraz patrząc na zdjęcia widzę, że przydałaby się jeszcze wersja medium by efekt był bardziej naturalny no nic sztuczne rzęsy i ich klejenie muszę jeszcze dopracować :) ) i tusz do rzęs Glazel.

Oko prezentuje się tak






I jak efekt? podoba się? :) 

Szykuję się do konkursu organizowanego przez Glazel - Wyspa Rzeszów więc pewnie niebawem podzielę się efektami :) a na razie obmyślam koncepcję mejkapu ;) nagrody są fajne więc jest o co walczyć.

pozdrawiam
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz