Obserwatorzy

07 kwietnia 2014

Hot Colors od My Secret

Witajcie w ten piękny poniedziałkowy dzień :)

Jak Wam minął weekend? U mnie ciąg dalszy kichania i kataru tym razem dzieciaki wszystkie 3 sztuki na raz :( super lubię tak latać po całym domu z całym arsenałem chusteczek :) 

Miał być dziś krótki wpis pazurkowy ale postanowiłam i ja pochwalić się moim nowym nabytkiem czyli świeżutką paletką Hot Colors od My Secret, od niedawna pojawiła się w drogeriach Natura i jak zobaczyłam ją na FB Daniela Sobieśniewskiego to stwierdziłam, że muszę ją mieć troszkę się nakombinowałam żeby ją zdobyć bo najbliższa drogeria Natura to Dębica albo Rzeszów w końcu się udało dzięki mojej siostrze Agatce :) 

 

Kolory są cudowne i nie mogłam się oprzeć i wczoraj kiedy wróciłam z nią do domu musiałam ją wypróbować :) Pigmentacja powala naprawdę a cena tej paletki to zaledwie 13,99 zł. Takie tęczowe coś mi wyszło :) aha na usta nie zwracać uwagi miało być ombre no ale nie wyszło :)





I jak podoba Wam się mój maziajek? ;) a paletka? planujecie jej zakup :)

Na FB już pisałam a tutaj w skrócie tylko otóż mam taki niecny plan powiększenia grona moich obserwatorów na blogu i fanów na FB jeśli osiągnie zadowalający mnie poziom a wymagająca nie jestem to mam dla Was drobne niespodzianki w sumie 3 szt. ale może będzie więcej na razie miałabym dla Was szampon, kredkę do oczu i puder ryżowy, skromnie gdyż żadnych sponsorów nie mam to prezent tylko i wyłącznie ode mnie jako podziękowanie, że jesteście, oglądacie i czytacie :)  to jak zainteresowani? nie będę się powtarzać więc na FB przeczytacie o co mi chodzi :)

pozdrawiam i zapraszam jutro na krótki wpis pazurkowy ;)
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz