Obserwatorzy

08 kwietnia 2014

Hean City Fashion nr 178 w duecie z I Love Hean 842

Witajcie.

Dziś krótko i na temat pazurków będzie :) Jakiś czas temu postanowiłam zaprzyjaźnić się z kosmetykami Hean, cienie Wam już pokazywałam teraz czas na lakiery. Ponieważ w tym sezonie hitem jest kolor pomarańczowy więc proponuję Wam taki oto zestaw 




Zieleń  nr 842 to Mini lakier z kolekcji jesień/zima, wg producenta łatwo i równomiernie rozprowadza się się na powierzchni paznokcia (potwierdzam), kryje już po pierwszej warstwie i nie pozostawia smug(potwierdzam), ale optymalną trwałość (wg mnie raczej kolor będzie głębszy niż trwalszy bo u mnie dość szybko odpryskuje ale i tak go lubię ;)) uzyskamy nakładając drugą warstwę po 3 minutach od nałożenia pierwszej warstwy. Nie zawiera szkodliwych związków: toluenu, formaldehydu i kamfory. Pojemność 6ml i cena 4,99 zł. 
Pomarańczowy City Fashion 178 odcień fajny taki delikatny jak dla mnie "mleczny" razem fajnie współgrają ze sobą takie wiosenne połączenie. Ten lakier jest niesamowity długo się utrzymuje ok 3-4 dni przy intensywnym zmywaniu naczyń a nawet praniu ręcznym (oczywiście przy uprzednim przygotowaniu płytki bo nie ma siły by rozdwajające się końcówki paznokcia nie zeszły nam razem z lakierem). Producent zapewnia, ze jest super trwały, bez Toluenu i Formaldehydu, daje  intensywny kolor z efektem szklanego połysku. Posiada formułę z Tefpoly wzmacniającą paznokcie. Pojemność dość duża 12 ml a cena 8,99 zł. Tutaj mamy bardzo bogatą paletę barw do wyboru każdy znajdzie coś dla siebie. Ja przy okazji kolejnych zakupów pewno nabędę jeszcze jakieś kolorki. Gdyby się ktoś zastanawiał to ja polecam szczególnie kolekcję City Fashion.


A może macie inne kolory z Hean, które możecie polecić?

pozdrawiam i do następnego
Renata



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz