Obserwatorzy

23 maja 2014

Makijaże weekendowe

Cześć wszystkim.

Ochłonęłam po wynikach konkursu z Glazela paletka z cieniami już zamówiona i nie mogę się doczekać kiedy będzie do odebrania mam też mętlik w głowie co do drugiej nagrody bo jak tu wybrać tylko 2 kosmetyki z tylu dobroci wprawdzie mam już sprecyzowane co ale jest tego więcej niż przewiduje nagroda mam nadzieję, że zanim cienie dotrą będę wiedziała co chcę konkretnie :)

Ponieważ pogoda dopisuje i większość dnia spędzam z dziećmi na placu zabaw więc nie wiem, kiedy uda mi się przygotować jakiś nowy makijaż a jeśli już to na pewno nie będzie on konkursowy na razie mam dość konkursów choć miałam ochotę spróbować w konkursie na Ambasadorkę Pierre Rene/Miyo tak zdecydowałam, że jednak odpuszczę... więc wracając do tematu braku czasu pochwalę się znów udanymi bądź nie makijażami moich dwóch pięknych sióstr. Agatkę malowałam na weselę miało być delikatnie postawiłam więc na matowe cienie a żeby podkreślić zielone oczy zaakcentowałam je fioletem, usta są trochę mocniej pomalowane celowo bo wiadomo, że z ust kolor szybciej znika zwłaszcza jak się ktoś nie maluje na co dzień to zapomina, żeby się często nie oblizywać :) 




Makijaż Marty to kolejny mój eksperyment wykonany na szybko - siostra dzielnie znosi to moje kombinowanie i chyba nawet to polubiła - postanowiłam wykonać coś prostego i klasycznego z odrobiną koloru bo w końcu mamy wiosnę... Górna powieka to cień Loreal Infaillible 002 plus ciemny brąz w załamaniu powieki i zewnętrzny kącik bardzo mocno roztarty, kreska żelowym eyelinerem Pierre Rene, dolna powieka brązowy matowy cień plus żółty Inglot i sami oceńcie jak wyszło :)






Ps. w końcu postanowiłam kupić puder brązujący Miyo Sun Kissed i powiem Wam, że przepadłam i zastanawiam się czemu tak długo zwlekałam z jego zakupem? :) Pachnie nieziemsko :)

Jak zwykle jest już po północy więc pora iść spać bo jutro znów dzień pełen wyzwań a ja czekam na Wasze komentarze, może jakieś propozycje makijażowe macie to śmiało podrzucać :)

pozdrawiam i do następnego
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz