Obserwatorzy

13 maja 2014

Makijaż Wiosenny na konkurs

Witajcie.

Dziś mam dla Was makijaż wykonany na konkurs u Ambasadorki Pierre Rene/Miyo prowadzącej bloga Perfekcyjny Wygląd, temat makijaż Wiosenny, jak ktoś ma ochotę to konkurs trwa do 20.05.2014 r. 

A tak oto prezentuje się moja interpretacja makijażu wiosennego szans żadnych nie mam ale co tam trzeba próbować i ćwiczyć rękę :) Makijaż wykonany cieniami z paletki My Sectret Hot Colors z dodatkiem mojego nowego Cienia L'oreal Infallible nr 002, który sprawił, że cienie matowe błyszczą w dodatku niesamowicie utrwalił makijaż było go ciężko zmyć po całym dniu, dolna powieka to kredka z Max Factor Green Glow.









Zrobiłam 2 wersje kolorystyczne ust bo chciałam zobaczyć jak całość wyjdzie na zdjęciach i które będą lepsze ostatecznie wysłałam wersję z różowymi ustami dobrze zrobiłam?




pozdrawiam i do następnego
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz