Obserwatorzy

07 maja 2014

Makijaż "FOUR 4 FUN" na konkurs Glazel - Wyspa Rzeszów

Witajcie.

Mam dla Was dzisiaj makijaż o którym już wspominałam na konkurs - MAKIJAŻ "FOUR 4 FUN" organizowany przez Glazel - Wyspa Rzeszów. Makijaż miał być wykonany konkretnymi cieniami z paletki, którą można było dostać za polubienie ich strony na FB (paletka będzie pokazana na jednym ze zdjęć), swoją drogą cienie mają niezłą pigmentację fajnie się nimi pracuje a brąz jest najlepszy :) reszta makijażu kolorystyka dowolna. Jeśli komuś podoba się makijaż to można lajkować zdjęcia, gdyż dodatkowo można zgarnąć nagrodę publiczności. Dziś zostały opublikowane prace więc mogę się swoimi wypocinami pochwalić. Przy okazji moje dwie zdolne siostry czyli modelka Marta i fotograf Ania zrobiły sesję w ogrodzie, która wg mnie wyszła im rewelacyjnie, jak to dobrze mieć dużo rodzeństwa - wysyp talentów gwarantowany :) Makijaż robiony był 3 maja ależ wtedy był niekorzystny biometr (pogoda była okropna był deszcz i moje łzy) miałam już ochotę rzucić pędzlami i dać sobie spokój, bo dzieciaki były nieznośne ciągle marudziły, mąż się wkurzał (tak tak niestety nie podziela mojej pasji i ciągle jest zły, że maluję więc i przez niego nie jeden raz chciałam skończyć z malowaniem ;( ) więc w sumie makijaż trwał dość długo, bo ciągle mi ktoś przerywał i wybijał z rytmu ale udało się zrobiłam makijaż do końca choć nie jest taki jak sobie wymyśliłam, bo planowałam w nim większe atrakcje. Dziś po dodaniu prac konkursowych oczywiście znów się załamałam bo 2 prace są mega więc nie mam najmniejszych szans na wygraną, trudno zrobiłam tyle na ile pozwoliły mi warunki i moje umiejętności :) No dość tego mojego gadania wyżaliłam się trochę teraz sobie pooglądajcie, ostrzegam będzie dużo zdjęć :) Na pierwszy ogień dostaniecie zdjęcia w trakcie tworzenia makijażu a potem sesja w plenerze czyli jak ja to nazwałam "Marta w krzakach" :) 





to zdjęcie niestety nie jest najlepsze ale chciałam Wam pokazać tą paletkę cieni

A teraz czas na sesję, tak dziewczyny bawiły się w ogrodzie na deszczu :)









I jak efekt? kto da lajka? tutaj ;) 

Żadne ze zdjęć nie było poddane obróbce są w 100% oryginalne takie jak zostały zrobione, jedynie zmniejszyłam wielkość zdjęć.


Jutro będzie obiecany wpis z moimi Rossmannowymi łupami promocyjnymi ;)

pozdrawiam wszystkich a ja zmykam bo jak zwykle jest już po północy :) i do następnego

Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz