Obserwatorzy

19 maja 2014

Post bez tytułu bo tytuł zjadły mrówki :)

Witajcie!

Miał być post z makijażami weekendowymi ale nie będzie bo ogłosili wyniki konkursu z Glazel - Wyspa Rzeszów i jestem zła i wściekła i załamana ok wiem mistrzem nie jestem maluję tak sobie jestem amatorem, samoukiem, moja praca nie była najlepsza itp chylę czoła przed 2 pracami jednej dziewczyny bo powaliła mnie na kolana i I miejsce było bezdyskusyjnie dla niej ale II miejsce mnie zaskoczyło bo makijaż nie był wykonany wszystkimi 4 cieniami tak jak było to w regulaminie i po prostu był zwyczajny pewno wiele z Was robi taki makijaż na co dzień (no może bez sztucznych rzęs) i to mnie tak dobiło, że aż się poryczałam :( i straciłam naprawdę wiarę w siebie i w sens tego czy ja naprawdę potrafię malować.... nie chodzi mi o miejsce, które zajęłam tylko o zasady i trzymanie się regulaminu...
Tak poza tym to zajęłam miejsce przedostatnie i miejsce II w głosowaniu internautów...

pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz