Obserwatorzy

20 maja 2014

Wybuchowe smoky eye :)

Witajcie moje Piękne :) 

Mam dla Was makijaż, który miał być na konkurs u Justyny Kołodziej Ekstremalne Metamorfozy cz. II ale no właśnie ale postanowiłam nie brać już więcej udziału w żadnych konkursach bo i tak nie mam żadnych szans więc możecie zobaczyć go już teraz. Jak zwykle modelką była moja siostra Marta, która chciała tym razem bardzo mocny makijaż :) Wzięłam więc czarna kredkę Miyo Black Maniac, która posłużyła jako baza na nią nałożyłam pomarańczowy cień z paletki Sleek Monaco, wewnętrzny kącik oka i 1/3 dolnej powieki to odcień Kiwi z tej samej paletki Sleeka, pozostała część dolnej powieki ta sama kredka a na linię wodną postanowiłam nałożyć sypki metaliczny niebieski cień zmieszany z Duraline. 

I taki oto efekt uzyskałam








Niestety zdjęcia przy sztucznym świetle bo makijaż robiony bardzo późno w nocy ale co nieco widać :) Jak zawsze czekam na Wasze opinie a na mnie już pora bo jak zwykle północ już dawno minęła :)

pozdrawiam i do następnego
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz