Obserwatorzy

02 czerwca 2014

Makijaż dzienny z odrobiną koloru

Witajcie. 

I znów pada deszcz oszaleć już można. Jak Wam minął weekend? My w sobotę byliśmy z dzieciakami w sali zabaw w Rzeszowie w Galerii "Nowy Świat" dzieciaki mega zadowolone wyszalały się ciężko ich było wyciągnąć stamtąd bo 1 godz. i 15 min to dla nich zdecydowanie za mało :) w międzyczasie mąż wypatrzył "Jogurterię" więc po szaleństwach zachęceni dziwną jak dla nas nazwą poszliśmy zobaczyć okazało się, że można tam dostać np. lody jogurtowe czy shake'a jogurtowego no to zamówiliśmy dzieciakom lody z dodatkami, które sami mogli wybrać a my z mężem wzięliśmy po shake'u mój był brzoskwiniowy z bitą śmietaną i powiem Wam, że odpłynęłam tak pysznego "czegoś" nigdy wcześniej nie było mi dane próbować :) Kto ma możliwość polecam naprawdę zwłaszcza tym liczącym kalorie taką lżejszą wersję lodów czy shake'ów :) 
Wczoraj znów na naszym Osiedlu był piknik rodzinny z okazji Dnia Dziecka z atrakcji dla dzieci były m.in. dmuchańce, kucyki, występy dzieci, z atrakcji dla tatusiów i nie tylko PIWO i powiem Wam jedno mówię stanowcze "NIE" piknikom dla dzieci, których jedną z atrakcji jest ALKOHOL

Ja dzieciakom tym małym jak i dużym, bo każdy z nas bez względu na wiek jest przecież dzieckiem przygotowałam mały i skromny deserek :)
czasem w kuchni też mam wenę ;) jakby ktoś był chętny to zapraszam jeszcze zostało :)


A teraz wracając do tematu mam dla Was makijaż, który jest delikatny ale z kolorkiem na dolnej powiece ostatnio moim ulubionym. W makijażu wykorzystałam mój hitowy już cień Loreal Infaillible 002, ciemny matowy brąz w zewn. kąciku oka oraz na dolnej powiece w zewnętrznej części rozcierając i przyciemniając kredkę z Max Factor Liquid Effect Pencil Green Glow, którą nałożyłam również na linię wodną oraz złoty cień z Inglota na dolnej powiece w wewnętrznej części. Na środek górnej powieki wklepałam palcem złoty pyłek z Glazel Visage, kreska to jak zawsze żelowy eyeliner Pierre Rene, tusz do rzęs Lovely Pump Up curling mascara plus  Glazel Visage.

Oko wygląda tak









Jeden makijaż 2 fryzury i jaka różnica :)

Pozostałe kosmetyki użyte w makijażu:
Brwi - Maybelline Color Tattoo nr 40
Twarz - podkład Glazel Visage Anti shine nr 1 i 2 (zmieszane), korektor pod oczy Ladycode by Bell nr 1, puder Max Factor Creme Puff nr 5, kulki brązujące Glazel Visage, róż Bell Skin 2 Skin
Usta - Pomadka Rimmel Lasting Finish by Kate nr 104




Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do następnego tym razem będzie recenzji kilka dla odmiany ;)
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz