Obserwatorzy

13 czerwca 2014

Metamorfoza Magdy


Witajcie dziś zapraszam Was na makijażową metamorfozę Magdy. Już jakiś czas temu na Facebooku ogłaszałam "nabór" na metamorfozę wykonaną przeze mnie w zamian za możliwość publikacji zdjęć, zgłosiły się 2 osoby Magda i Kasia. Z Kasią znamy się już długo mieszkamy na tym samym osiedlu ale jakoś zawsze coś wypada i nie możemy zgrać się w czasie ale co się odwlecze to nie uciecze więc i ją niedługo dopadnę w swoje łapki i zmaluję a tymczasem prezentuję Wam Magdę. Makijaż zrobiłam wedle życzenia, kiedyś na moim fanpage publikowałam makijaż z dodatkiem czerwonego cienia Kobo i taki makijaż był życzeniem Magdy więc ja z przyjemnością spełniłam tą prośbę :) W makijażu użyłam kosmetyków z poniższego zdjęcia



Użyłam:
Twarz - baza, podkład i puder Glazel Visage, korektor pod oczy Lady Code by Bell nr 1, bronzer Miyo Sun Kissed i róż Bell Skin2skin
Oczy - baza pod cienie Paese, cienie: Miyo nr 1, Kobo nr 108 i Glazel Visage 73, 108 oraz Catrice (ze zdjęcia powyżej zmieszane 2 skrajne kolory), żelowy eyeliner Pierre Rene i tusz do rzęs Rimmel Sexy Curves Full Figure
Brwi - cienie Essence
Usta - błyszczyk Rimmela (własność Magdy :) )
Całość utrwalona dodatkowo Fixerem Kobo.

A oto efekty :)






I jak Wam się podoba? Ja z efektów jestem bardzo zadowolona :) 
Na prośbę usunęłam zdjęcie przed :)
pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz