Obserwatorzy

24 czerwca 2014

Różowe smoky eyes

Witajcie moje Piękne! Miałam w planach serię recenzji tym razem ale cóż życie jak zwykle i troszkę muszę zmienić plany więc aby nie było tu tak pusto wrzucam dzisiejszy makijaż jednego oka bo na drugie już brakło czasu a że najmłodsza ucięła sobie dłuższą drzemkę to zrobiłam eksperymentalne smoky eyes z różem w roli głównej :) makijaż zrobiony na szybko więc wybaczcie niedociągnięcia :) Od kiedy mam cienie Glazel jakoś ciężko mi zrobić makijaż innymi cieniami a Sleeków to już prawie w ogóle nie używam...Wy też tak macie z nowościami?

na początek małe porównanie :)







Nr użytych cieni to 24, 80, S41, S60 plus kredka Black Maniac od Miyo, usta natomiast to mój najnowszy zakup Golden Rose Velvet Matte nr 10. 

Pomadka jest rewelacyjna wzięłam do wypróbowania odcień bardziej nadający się na co dzień, stonowany i jestem zachwycona, ogólnie te pomadki mają niezłą pigmentację faktycznie długo utrzymują się na ustach nie wysuszając ich, przy najbliższej okazji powiększe zbiory zwłaszcza, że ich cena jest świetna bo kosztują niecałe 11 zł :)

pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz