Obserwatorzy

20 czerwca 2014

Rozdanie u Zielonookamejkap

Kochane moje obiecałam więc jest pierwsze rozdanie u mnie z okazji tego iż mój blog działa prawie pół roku a na FB jest Was już 200 obserwujących. Chciałam Wam podziękować za to, że jesteście, komentujecie i wspieracie :) a ja mam motywację do dalszej pracy :) 
Rozdanie jest skromne, kosmetyki nie były sponsorowane tyle udało mi się dla Was uzbierać: 

Postanowiłam, że całość podzielę na 3 części będzie skromniej ale będę mogła nagrodzić 3 osoby
Zestaw 1 składa się z:
1.  Szampon Dove Hair Therapy
2. Szampon przeciwłupieżowy dla mężczyzn Clear Active Sport 2w1
3.  Lakier do paznokci LadyCode by Bell
4.  Balsam do ust Einstein Lip Therapy

Zestaw 2 składa się z:
1. Szampon Subrina Professional Nutri Sense Repair
2. Konkturówka do ust Glazel Visage (konturówka jest nieużywana ale wystarczyło kilka razy przełożyć ją z miejsca na miejsce by napisy się lekko starły)
3. Czarna kredka do oczu Black Maniac MIYO


Zestaw 3 składa się z:
1. Puder ryżowy sypki no. 00 Pierre Rene
2. Cień KOBO 125 Tropical green (cień jest nieużywany ale był raz maźnięty w celu sprawdzenia koloru okazało się, że mam już identyczny kolor i szkoda żeby leżał więc chętnie się nim podzielę jednak jeśli komuś to nie odpowiada to proszę nie brać udziału w zabawie)

Rozdanie trwa od dziś 20.06.2014 r. do 15.07.2014 r. a to warunki jakie trzeba spełnić aby wziąć udział w zabawie

1. Trzeba być obserwatorem publicznym mojego bloga (obowiązkowe)
2. Trzeba polubić mój profil Zielonooka na FB tutaj (obowiązkowe)
3. Należy polubić oraz udostępnić publicznie grafikę konkursową na moim Fanpage'u (obowiązkowe) tutaj
4. Można zamieścić banner konkursowy (pierwsze zdjęcie) na blogu jeśli ktoś takowy posiada będzie za to dodatkowy punkcik (warunek nieobowiązkowy)
5. Można (warunek nieobowiązkowy) na Facebooku zaprosić do zabawy znajomych
6. W komentarzu pod postem należy wybrać zestaw, który chcielibyście dostać oraz podać następujące dane wg wzoru:

1.obserwuję blog jako:
2. lubię i udostępniam na FB jako:
3. banner na blogu: tak/nie
4. wybieram zestaw nr:

Ogłoszenie wyników nastąpi do 20 lipca 2014 r., zgłoszenia proszę zostawiać tylko tu na blogu pod postem, żeby nie było zamieszania, nagrody wysyłam tylko na terenie Polski. Rozdanie organizowane jest tylko i wyłącznie przeze mnie :)

pozdrawiam
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz