Obserwatorzy

06 czerwca 2014

Wszyscy mają Glazela mam i Ja!

Cześć Piękne! 

Będzie ekspresowy post bo dzieciaki sprawiły mi ogromną niespodziankę i po prostu  wszystkie 3 małe osobniki sobie zasnęły i mam LUZ! Wiecie co to? hihihihi ja już zapomniałam co to mieć chwilę dla siebie w ciągu dnia chyba będzie porządna burza sporo ich tak rozłożyło ;) Moje zmęczone najstarsze na fotce poniżej, najmłodsza rezyduje w łóżeczku :)


Wracając do tematu chciałabym się Wam pochwalić moimi nowościami Glazelowymi. Jakiś czas temu wygrałam rozdanie u Taidy  dostałam piękną paletkę cieni, konkturówkę do ust, puder sypki oraz pędzelek do ust z Bdellium Tools oraz piękną bransoletkę od Fioletowa Jemioła zachęcam do odwiedzenia obydwu blogów z cudownymi pracami :)



Na zdjęciu brak pędzelka jak się ma sklerozę to właśnie tak się czasem dzieje :) A tu na szybko makijaż tymi cieniami 

Kolejnymi nowościami wygranymi w konkursie Glazel Visage Wyspa Rzeszów za zajęcie IV miejsca są również cienie tym razem paletka 8 szt. cieni wybrałam matowe i perłowe, kolorystykę wybierałam sama no i mam swój grawer na wieczku :) Rewelacyjną sprawą są duże lusterka. Mogłam również wybrać 2 dowolne kosmetyki więc wybrałam bazę pod makijaż i najjaśniejszy odcień podkładu matującego a za przysługujące  mi -20% na zakupy skromnie zakupiłam tylko podkład w odcieniu nr 4, na zdjęciu tylko cienie uwieczniłam :)
 

Na szybko makijaż wykonany tymi cieniami


A teraz wisienka na torcie czyli moja siostra przyszła Piguła (yyy tak chyba się zdrobniale mówi o miłych bądź nie paniach Pielęgniarkach :) ) makijaż świeży jak bułeczki dzisiejszy zrobiony w celu upiększenia zdjęć do dyplomu :) Oczywiście w rolach głównych cienie z obydwu paletek Glazel Visage, biały mat to Miyo a usta to pomadka Pierre Rene Hydra Elegance nr 08 Nude Velvet (prezent za ostatnie porady wizażystki na profilu FB Pierre Rene) plus błyszczyk Miss Sporty nr 368 Choco Lip i powstał bardzo fajny kolor choć na żywo prezentował się dużo lepiej:) 










Cieniami jestem zachwycona maty pięknie się mieszają nic się nie sypie są rewelacyjnie napigmentowane ahhhh nabrałam apetytu na więcej :) jak rozwinę wizażowe skrzydła zaopatrzę się w więcej :)

Ps. zmieniłam zdanie po tym jak Pierre Rene przedłużyło konkurs na Ambasadorkę i będzie i moje zgłoszenie na razie mam Facecharta malowałam wczoraj do 2 w nocy dziś będę robić odwzorowanie na sobie :) 

Miłego weekendu Kochane życzę i pięknej pogody :) 

pozdrawiam i do następnego
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz