Obserwatorzy

21 marca 2014

Słoneczna kreska

Witajcie w ten piękny wiosenny i słoneczny dzień:)

Wczorajsze słońce tak mnie pobudziło do życia, że dostałam energetycznego kopa i zmalowałam kilka makijaży dla Was również dzięki uprzejmości moich dzieciaków, które były wczoraj dosyć grzeczne hihihi. Dziś będzie krótko i fotki tylko oka bo to był tylko eksperyment ale, że mi się spodobał to się z Wami nim podzielę:) Makijaż oka bardzo prosty a diabeł tkwi w szczegółach czyli słonecznej kresce.







Na górnej powiece jest 2 cienie Pierre Rene nr 118 Fudge Sapphire (genialny satynowy cień idealny do rozświetlenia wewn. kącika oka lub np pod łuk brwiowy ale dla mnie najlepszy jest do rozcierania granic cieni) i 145 Coral, kreskę zrobiłam cieniem MIYO 27 żółty mat, który zmieszałam z duraline dzięki temu uzyskałam konsystencję lekkiego żelu a na dolną powiekę nałożyłam pomarańcz z paletki Sleek Monaco. 

I jak Wam się podoba?


Pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz