Obserwatorzy

11 marca 2014

GARNIER Hydra Adapt - moja opinia

Witajcie!

Mam ostatnio niemoc piśmienniczą i trochę gorsze dni jestem trochę przemęczona i niewyspana ale dla Was wszystko więc zebrałam resztki sił i skleiłam małą recenzję na temat mojego ostatniego odkrycia jakim jest Hydra Adapt dynamizujący krem-żel dla cery zmęczonej i pozbawionej blasku czyli w sam raz dla mnie i myślę, że w celu ożywienia naszej cery na wiosnę super się sprawdzi.

Do tego kremu podchodziłam w drogerii kilka razy ale tak jakoś zawsze się wahałam i odchodziłam bez aż w końcu napatoczyłam się na wyprzedaż w Biedronce i kupiłam go za 6 zł z groszami stwierdziłam, że w końcu muszę go wypróbować.



Producent zapewnia, że krem ma właściwości intensywnie nawilżającego eliksiru roślinnego, bogatego w minerały i składniki odżywcze, które pomagają skórze uzupełnić poziom wody. Krem-żel stale zapewnia skórze nawilżenie, jakiego ona potrzebuje. Krem dopasowany do indywidualnych potrzeb: jest wzbogacony w ekstrakt z cytrusów o właściwościach pobudzających. Krem-żel dodaje energii skórze, rozświetla i nadaje jej promienny wygląd. Krem- żel ma nietłustą, żelową konsystencję i szybko się wchłania. Należy nakładać go rano i wieczorem. Mój krem ma pojemność 50 ml (nie wiem czy te w drogerii nie są większe stąd cena ponad 10 zł - dokładnie nie pamiętam :))

Tak krem wygląda na dłoni:



Jestem zakochana w tym kremie z racji mojej problematycznej skóry (łojotokowe zapalenie skóry czyli skóra ciągle jest przesuszona i się łuszczy w pewnych miejscach, swędzi i jest zaczerwieniona ale nie zawsze a niektóre partie się przetłuszczają) potrzebowałam czegoś co porządnie nawilży moje suche partie ale nie spowoduje totalnego kataklizmu na moim czole:) trafiłam w 10-tke! Krem z racji formuły żelu nie jest tłusty, szybko się wchłania, jest wydajny, łatwo się rozprowadza. Nie spowodował żadnych zmian na mojej skórze. Za co go jeszcze kocham? Za zapach jest genialny, pachnie świeżo (za sprawą ekstraktów z cytrusów) i delikatnie (zapach utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po aplikacji co dla mnie jest dodatkowym plusem) a rano potrafi fajnie pobudzić do życia. Oprócz kawy mój obowiązkowy poranny pobudzacz:) Krem sprawia, że skóra jest odpowiednio nawilżona, wygląda promiennie i świeżo a odkąd go stosuję często słyszę, że mam ładną cerę. 
Jest świetny pod makijaż. 

Polecam myślę, że warto go wypróbować.


pozdrawiam i do następnego
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz