Obserwatorzy

18 marca 2014

Makijaż z podwójną kreską

Witajcie dzisiaj:)
Mam dla Was kolejny trochę inny makijaż wykonany na prośbę mojej koleżanki Karoliny, która dba o mój rozwój makijażowy i od czasu do czasu podsyła mi różne inspiracje, żebym ćwiczyła swoje umiejętności:)

Makijaż wykonałam cieniem MIYO nr 02 sugar i kredką MIYO black smoky eyeliner, którą fajnie rysuje się takie kreski i dość łatwo się ją rozciera.

cień MIYO 02 sugar



a oto moje oczko z bliska



 








Oczywiście aparat tego dnia nie chciał ze mną współpracować i wygląda trochę jakbym miała za ciemny podkład :( Uwielbiam kreski choć na moim oku niestety nie wyglądają tak jakbym tego chciała ale może kogoś zainspiruję i spróbuje zrobić taki u siebie :)

Podoba się?:) 

pozdrawiam i miłego dnia wszystkim życzę
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz