Obserwatorzy

27 marca 2014

Makijaż I Love KIWI :)

Witajcie.

Kochane moje mam dla Was kolejny makijaż mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu bo jak dla mnie jest delikatny i kobiecy, wprawdzie postawiłam na mocniejsze usta ale jeśli boicie się mocnych kolorów to postawcie na delikatny róż bądź nude. Ostatnio w moim nazwijmy to "kuferku" bo do kuferka z prawdziwego zdarzenia to mu daleko ;) pojawiła się paletka Sleek Monaco (to już moja 6 paletka Sleeka) długo zastanawiałam się nad jej zakupem ale w końcu kupiłam i nie żałuję przy użyciu tylko tej paletki stworzyłam już 2 makijaże (które pojawią się pewnie w przyszłym tyg) dzisiejszy makijaż też z jej użyciem ale wykorzystałam również inne cienie do makijażu oka. Cienie można wykorzystać do makijażu i dziennego i wieczorowego zestaw kolorystyczny paletki jest idealny na wiosnę :)
A więc do rzeczy makijaż oczu wykonany tą oto paletką - wykorzystane kolory to: górna powieka część ruchoma Bambo, Sand walker, i na dolnej powiece cudowny soczysty kolor Kiwi zest.


Dodatkowo zewnętrzny kącik i załamanie powieki podkreśliłam cieniem Pierre Rene nr 121 First Date i wyciągnęłam go ponad załamanie, pod łuk brwiowy i wewnętrzny kącik nałożyłam biały mat MIYO nr 01, linię rzęs podkreśliłam żelowym eyelinerem Pierre Rene (wypełniłam nim również przestrzeń pomiędzy rzęsami), na linię wodną natomiast nałożyłam kredkę MIYO w odcieniu nude, rzęsy wytuszowałam maskarą Glazel i oko gotowe :)




Zrobiłam Wam dwie wersje kolorystyczne ust, która wersja lepsza?

Pierwsza to pomadka MIYO kolor fuksja + konturówka Pierre Rene lip liner nr 02







Tutaj mamy pomadkę HEAN Vitamin Coctail Colour Intense nr 161 sunny peach (zakochałam się w niej:) )




Pozostałe kosmetyki użyte w makijażu to:
podkład Skin Balance nr 21,
puder Max Factor Creme Puff nr 5,
korektor pod oczy Maybelline Dream Lumitouch nr 01 Ivory,
jako baza pod cienie użyłam tym razem korektora Bell Perfect Cover nr 02,
bronzer Manhattan Trio Effect Blush z paletki Cherry Cocktail
róż rozświetlający Paese nr 28, 
cienie do brwi Essence.

I jak podoba się? :) bo mi bardzo hihi ;) a zwykle nie jestem zadowolona z tego co mi wyjdzie czasem aparat nie chce ze mną pracować a przedwczoraj był wyjątkowo zgodny ze mną:)

Pozdrawiam i do następnego
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz