Obserwatorzy

20 marca 2014

Mój pierwszy Facechart :)

Witajcie w ten piękny wiosenny słoneczny dzień:)

Dziś nieco inny makijaż bo na kartce:) Na udział w konkursie zdecydowałam się późno choć nagroda bardzo fajna bo można wygrać voucher na 50% wartości kursu wizażu I stopnia w szkole wizażu MAQUILLAGE ART w Rzeszowie - moje marzenie:) lub nagroda publiczności analiza kolorystyczna warta 280 zł, zgłoszenie już wysłałam , bo do dziś przyjmują prace:) Pierwszy raz robiłam coś takiego i muszę przyznać, że całkiem fajna zabawa choć nie taka prosta zwłaszcza, że ja nigdy w rysowaniu jakaś wybitna nie byłam, obejrzałam więc kilka filmików na you toubie jak to ma mniej więcej wyglądać i wyszło mi takie coś:) Po fakcie doczytałam, że najlepiej rysuje się na papierze kredowym ja rysowałam na zwykłym papierze.



Pozdrawiam,
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz