Obserwatorzy

15 lutego 2014

Zakupowe "małe co nieco" :) Pierre Rene/Miyo

Skuszona promocją w sklepie internetowym Pierre Rene/Miyo postanowiłam zrobić małe zakupy a że dostawa gratis to grzech było nie skorzystać :) Kto jeszcze tego nie zrobił ma czas do końca lutego. Obsługa sklepu na najwyższym poziomie, szybka dostawa kurierem, paczka zapakowana perfekcyjnie, na każdym etapie realizacji informacja e-mailem jestem bardzo zadowolona i polecam! Świetne kosmetyki za dobrą cenę :)

A oto co kupiłam:

1. Czarny żelowy eyeliner - już wypróbowany wrażenia pozytywne :)
2. Pomadka Miyo w kolorze fuksji - również już wykorzystana do makijażu (będziecie mogli go zobaczyć niebawem) cudowny zapach a kolor rewelacyjny już się w niej zakochałam (do pomadki idealnie pasuje konturówka do ust Pierre Rene nr 2)
3. Odżywka do rzęs - będę testować więc będzie recenzja
4. Cień do powiek Pierre Rene nr 41 - bardzo ładny kolor
5. Cień do powiek Miyo nr 2 - również już wykorzystany do makijażu :)
6. Błyszczyk Pierre Rene Sweet Berry gloss dostałam gratis :)

pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz