Obserwatorzy

22 lutego 2014

Ekstremalna metamorfoza

Makijaże wykonane zostały na konkurs u Justyny Kołodziej tematem była "ekstremalna metamorfoza" czyli pokazanie jak poprzez makijaż może zmienić się kobieta, już dziś wiem że nie dostałam się do ścisłej 11-ki znaczy to ni mniej ni więcej, że trzeba zakasać rękawy i wziąć się ostro do roboty by popracować nad moimi umiejętnościami.

a tak prezentują się moje metamorfozy:


Konkurencja była ogromna i ja z moimi marnymi umiejętnościami makijażowymi nie miałam szans ale warto było spróbować i się sprawdzić:) tak na marginesie to łatwiej Martusi byłoby wygrać wybory Miss niż mi zdobyć jakąś nagrodę w konkursie:) ot takie luźne przemyślenie na koniec dnia:)

a tu kilka zdjęć z sesji;)





pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz