Obserwatorzy

03 lutego 2014

Przydymiony pomarańcz

Witajcie Kochani miała być notka w tym tyg o moich kredkach ale nie dam rady z czasem muszę trochę odespać nieprzespane noce  i przygotować się do uroczystości rodzinnej więc wybaczcie postaram się ją zrobić jak najszybciej. 

Dla zainteresowanych zakupami w sklepie internetowym Pierre Rene i MIYO mam informację, że przez cały luty dla nowych klientów dostawa gratis a przy zakupach za kwotę powyżej 100 zł tusz do rzęs gratis także korzystać bo fajna okazja  

Na pocieszenie mam dla Was wczorajsze oczko "Przydymiony pomarańcz" wykonane paletką SLEEK "PARAGUYA" brąz i pomarańcz oraz brązową kredką Vipera Ikebana nr 261 Naomi (kredka jest 2w1 do brwi i oczu) jedna z ulubionych kredek po MIYO i Pierre Rene...zdjęcia tym razem tylko oka udało się zrobić przy świetle dziennym zdjęcia całości nie ma bo aparat zrobił psikusa i zrobił niebieskie plamy na oczach (powiem Wam, że oczy w nienaruszonym stanie przetrwały calutki dzień polecam bazę pod cienie Paese kosztuje ok 12 zl a jest rewelacyjna i bardzo wydajna). 




na linii wodnej kredka MIYO w kolorze Nude.

Makijaż dzienny dla lubiących troszkę mocniejszy akcent na oku:) szczególnie dla niebieskookich :)

Biorę udział w konkursie makijażowym u Justyny Kołodziej pod tytułem "Totalna metamorfoza" można zgłosić 3 prace mam już wykonane 2 nad 3 pracuje jak wyślę zgłoszenie pochwalę się wynikami mam nadzieję, że zrobią na Was wrażenie:) i Was zaskoczę.

pozdrowienia cieplutkie i miłej nocy życzę
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz