Obserwatorzy

18 lutego 2014

Mój mały "Manhattan"

Witam. 
Dziś wpis z serii "Kosmetyki na każdą kieszeń"

Mam dla Was dziś krótką recenzję cieni Manhattan, osobiście nie natknęłam się na recenzję tych kosmetyków a są niedrogie i moim zdaniem zasługują na to by poświęcić im chwilę uwagi :) Kosmetyki z Manhattanu można kupić w Rossmanie lub Allegro gdzie najczęściej ja kupuję po okazyjnych cenach, były też dostępne w Pepco ale nie wiem czy jeszcze są.
Ja posiadam 6 cieni w tym 2 podwójne







 a tak prezentują się kolorki są naprawdę piękne :)


Cienie najlepiej nakładać pacynką z gąbeczki bo przy nakładaniu pędzlem się osypują lub na mokro wtedy dają intensywny kolor, bardzo je lubię można nimi zrobić kolorowy a jednocześnie delikatny makijaż ale mam do nich jedno zastrzeżenie trochę gubią się przy rozcieraniu i trzeba aplikować je kilka razy żeby uzyskać pożądany efekt, dla mniej wymagających będą naprawdę dobre moja ocena w skali do 5 to 3,5 za tą jakość cena wg mnie jest ok,
 pojedyncze cienie są cieniami wypiekanymi kosztowały 4,99zł zakupiłam je w Pepco
cień złoto niebieski kupiłam na Allegro kosztował ok 3,50zł i posiada lepszą pigmentację niż pozostałe 4 cienie. Nałożone na bazę pod cienie trzymają się naprawdę bardzo długo.

A teraz moja ulubiona paletka




Cienie mają fajne kolorki, są idealne do zrobienia naturalnego, delikatnego makijażu. Jasnego cienia używam najczęściej do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka a ciemnego na zewnętrzny kącik lub w załamanie powieki żeby rozetrzeć granicę cieni. Tej paletce daję ocenę 4/5 bo mogłyby mieć lepszą pigmentację. Tą paletkę również kupiłam na Allegro za kilka złotych.

Ja osobiście polecam. 

Makijaż z wykorzystaniem tej paletki klik
a tutaj makijaż z wykorzystaniem turkusowego klik


pozdrawiam cieplutko
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz