Obserwatorzy

13 lutego 2014

Makijaż wieczorowy "Przydymiony zielony"

Witam dziś krótki post z mocnym wieczorowym makijażem przydymiony zielony. Od pewnego czasu biorę udział w poradach wizażysty na Facebook'u Pierre Rene - poniedziałki w godz. 16-20-ta i Miyo w środy również od 16-20-tej - w czasie porad można dowiedzieć się ciekawych rzeczy dotyczących robienia makijażu oraz pielęgnacji np, twarzy, paznokci itp. Za udział w poradach bądź wykonanie różnych zadań makijażowych panie wizażystki obdarowują kosmetykami, bardzo fajna sprawa nie dość, że można poszerzyć wiedzę to jeszcze można coś dostać :) Podczas ostatnich porad na profilu Pierre Rene za zadanie było przerobienie makijażu dziennego w makijaż wieczorowy i wyszło mi oto takie mazidło :)





Makijaż jest prosty na ruchomą  powiekę nałozyłam zielony cień z Inglota w zewnętrznym kąciku i w załamaniu czarnym cieniem Miyo roztarłam granice między zielonym i czarnym, czarny cień żeby złagodzić i zatrzeć granice u góry roztarłam różem z Inglota a pod łuk brwiowy dałam jasny matowy cień Miyo w odcieniu lekko wpadającym w popiel, na dolną powiekę nałożyłam fiolet z Inglota i delikatnie roztarłam czarnym na linie wodną nałożyłam czarną kredkę Miyo a wewnętrzny kącik to żółty cień z Inglota roztarty tym samym cieniem, który nałożyłam pod łuk brwiowy, linię rzęs na górnej powiece dodatkowo przyciemniłam czarną kredką a rzęsy wytuszowałam maskarą z Miyo.

I jak podoba się?ja bardzo lubię takie mocne makijaże :)

Obfociłam dziś kilka rzeczy z mojej kosmetyczki także teraz będzie kilka wpisów recenzyjnych mam nadzieję, że komuś się przydadzą :)

pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz