Obserwatorzy

24 lipca 2014

Sesja z Kasią

Witajcie moje Drogie :) 

Post dziś na szybko z dużą ilością zdjęć. Sesja robiona na potrzeby konkursowe, makijaż tym razem na zlecenie mojej zdolnej siostry bo konkurs nie makijażowy, fot. oczywiście moja siostra Ania, modelka jej koleżanka Kasia, make up ja :) 
Zdjęcia zrobione zostały w Rzeszowie.

Tak Kasia wyglądała zaraz po skończeniu makijażu :)

A tak dziewczyny bawiły się w stolicy Podkarpacia :)










I jak Wam się podoba? Wyszło chyba całkiem nieźle? ;) ;)

Z dobrych informacji ukończyłam kurs wizażu I stopnia w Rzeszowskiej Szkole wizażu i stylizacji Maquillage Art :) jeśli są tu osoby z Podkarpacia a szukają dobrej szkoły czy kursu to polecam i odsyłam tutaj po więcej informacji. A Pani Oli Bożek dziękuję bardzo za te kilka dni spędzonych w miłej atmosferze i za to, że mogłam dostosować wolny czas do tego by móc odbyć kurs. Dziękuję za cenne rady, wskazówki i za cierpliwość. Mam wielką ochotę tam znów wrócić i po cichu liczę, że się uda :)

pozdrawiam i do napisania niebawem 
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz