Obserwatorzy

19 lipca 2014

Makijaż Kasi

Cześć wszystkim. Trochę mnie tu nie było ze względu na czasową niemoc jakoś doba za krótka ostatnio dla mnie :) ale sporo się dzieje na nudę nie narzekam no i nareszcie kończę mój kurs z wizażu mam szansę zrobić jeszcze II stopień ale niestety nie mam opieki dla dzieci na ten czas ale mówi się trudno...

Dziś na szybko będzie makijaż Kasi. Kasia zgłosiła się do metamorfozy ale nie mogłyśmy się jakoś zgrać w czasie i trochę nam to zajęło ale w końcu ją dopadłam hihihi. Nie ma zdjęcia przed bo skoro Magdy zdjęcia nie ma to i Kasi też nie dodaję będzie sprawiedliwie :) Kasia pozwoliła sobie zrobić mocny makijaż, użyłam m. in. podkładu Revlon do skóry suchej nr 150, pudru Max Factor Creme Puff nr 5, bronzer to Sun Kissed z Miyo, róż to Miyo nr 01 Peach (nazwa myląca bo jest to fajny delikatny kolor różowy) a do rozświetlenia użyłam kuleczek z Glazela. Cienie to najjaśniejszy Catrice a fiolety to Glazel Visage plus kredka z Miyo Smoky Eyes którą roztarłam, tusz również Glazel Visage, brwi paletka cieni do brwi Essence odcień najjaśnejszy a usta to moje ostatnie odkrycie pomadka Golden Rose 2000 Perfect Lasting Lipstick nr 126.

A oto efekty :)








Korektor okazał się zbyteczny bo Kasia ma ładną cerę, efekt na żywo był dużo lepszy bo makijaż robiony był już późno i zdjęcia nie wyszły takie ładne jak przy świetle dziennym.

A Wam jak się podoba makijaż?

Czekacie na wynik rozdania? Będą w sobotę po południu zatem wyczekujcie postu a ja dla Was mam już kolejny makijaż z porcją zdjęć z sesji oczywiście w roli fotografa moja zdolna siostra Ania a w roli modelki jej koleżanka Kasia chcecie? 

Miłego weekendu Wam życzę i pozdrawiam
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz