Obserwatorzy

25 sierpnia 2014

Kolorowy makijaż ślubny dla odważnych

Witajcie moi Kochani.
Od razu przepraszam za pustki na blogu ale moją nieobecność sponsorował ślub siostry ehhh do dziś odespać nie mogę i ciągle żałuję, że tak szybko się skończyło :( i dom rodzinny opuściła kolejna osoba...

Taki mały bonus dla Was ze ślubu siostry to jest moje rodzeństwo jest na 8-ro na zdjęciu jesteśmy ustawieni od najstarszego do najmłodszego :)

Tak wyglądał mój makijaż w tym dniu


Malowałam jeszcze 2 moje siostry  ale z braku czasu nie zrobiłyśmy fotek a szkoda bo wyszły naprawdę ładne, usta malowałam wszystkim hurtem później bo trzeba było i Pani Młodej też poprawić :) (Pani Młoda i jeszcze jedna siostra malowały się w salonie u profesjonalnej wizażystki - miałam kilka zastrzeżeń do jakości ich makijażu ale może ja się nie znam :) ) 


Wracając do mojej propozycji makijażu ślubnego to postanowiłam go zrobić w  dość nietypowym kolorze w sumie to siostra zaproponowała by wykorzystać w nim kolor pomarańczowy.  W makijażu oka użyłam cienia złotego z Inglota, który dodatkowo wzmocniłam złotym pyłkiem z Glazel Visage plus pomarańcz i róż na dolnej powiece z paletki neonowej My Secret oraz matowego brązowego cienia z Glazel Visage, który uwielbiam a na linii rzęs użyłam jeszcze czarnej kredki Catrice. Usta postanowiłam zrobić w tym samym kolorze pomarańczowym i użyłam tu pomadki z Hean, którą uwielbiam za cudowny kolor oraz za trwałość.











I jak Wam się podoba taki makijaż? Fryzura jest również mojego wykonania było to pierwsze moje upięcie włosów w życiu :)

pozdrawiam jeszcze wakacyjnie i do następnego
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz