Obserwatorzy

10 sierpnia 2014

Moje ostatnie makijaże

Cześć wszystkim. 
Kochani moi ponieważ jak zwykle znowu brakuje mi czasu na bloga postanowiłam, że zrobię dziś post zdjęciowy  pokaże Wam moje ostatnie makijaże, które zwykle wychodziły bardzo spontanicznie. Za tydz moja kolejna siostra wychodzi za mąż więc trochę pochłonęły mnie przygotowania i zakupy ale najważniejsze już mam czyli kiecka kupiona rozglądam się teraz za dodatkami :) 
Wracając do makijaży moich ostatnich to malowałam moją koleżankę z pracy Sabinę na randkę - makijaż naprawdę wykonywany ekspresowo prezentował się tak





Wczoraj natomiast byłam na wieczorze panieńskim siostry i zrobiłam sobie taki makijaż :)






Po zrobieniu zdjęć stwierdziłam, że pomadka jednak jest ciut za jasna i dołożyłam trochę ciemniejszego różu ale na to by jeszcze pstryknąć fotkę już zabrakło czasu :)
Dziś siostry moje kochane dwie zamówiły sobie makijaże próbne na wesele bo czasu w sobotę będzie jak na lekarstwo więc chciałyśmy wcześniej sprawdzić co i jak tak, żeby potem już nie kombinować tylko wiedzieć co i jak mam nałożyć by uniknąć ewentualnych poprawek bo wiadomo jak to jest jak się człowiek bardzo spieszy :) zrobiłyśmy fotki więc może jak będzie czas wrzucę je na bloga lub na FB...

Miłej nocy Kochane życzę a ja pędzę odsypiać nocne balangi :) czuję się jak połamana zupełnie brak mi formy :( ale przypomniałam sobie jak się tańczy poleczki i oberki zwykle wtedy parkiet robi się pusty a my z siostrami dajemy czadu ;)

pozdrawiam
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz