Obserwatorzy

29 grudnia 2014

Makijaż sylwestrowy dla zielonookich

Cześć. 
Mam dla Was dziś krótki post z makijażem sylwestrowym propozycja głównie dla pań z zieloną tęczówką i tych które lubią fiolety i zielenie.

Makijaż zrobiony w międzyczasie więc tylko jedno oko udało mi się stworzyć :)


Użyte cienie to złoto Inglot plus złoty pyłek Glazel, fiolet z Pierre Rene plus pyłek fioletowy Kobo, zewnętrzny kącik to ciemny fiolet Glazel, dolna powieka to cień zielony z Inglot. Do zrobienia kreski użyłam eyelinera Pierre Rene i dokleiłam połówki rzęs Ardell.




Całość wyglądała jakoś tak ;) 


Mam pomysł na jeszcze jeden makijaż mam nadzieję, że uda mi się go stworzyć i wrzucę na bloga jeszcze jutro.
Pochwalcie się gdzie spędzicie sylwestra wielki bal czy raczej domowa imprezka u znajomych a może sami urządzacie w domu? 


pozdrawiam
Renata


zBLOGowani.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz