Obserwatorzy

30 stycznia 2014

Makijaż wieczorowy

Dzisiejszy makijaż powstał bardzo spontanicznie nie jest jakoś specjalnie wyszukany i trudny, taki zwykły na randkę czy imprezę choć ja miłośniczka  mocnych makijaży wykonałabym taki jako dzienny :)





a tak prezentuje się oko zbliżenie nie oddało niestety pełni kolorów (muszę jeszcze poćwiczyć robienie zdjęć)



W ramach zabawy zrobiłam nietypowy makijaż ust podoba się Wam?




Makijaż oczu wykonałam cieniami Sleek (moje ulubione) z paletki The Original 594 kolor złoty wewnątrz kącika i na dolnej powiece oraz ciemny granat i czarny w zewnętrznym kąciku rozcierając je również na dolnej powiece, na środek w celu roztarcia granic nałożyłam sypki cień ( kupiony na Allegro) w kolorze intensywnego różu, ponad załamanie nałożyłam zmieszany matowy beż z brązem z paletki Oh So Special 658 i roztarłam granice cieni, pod łuk brwiowy nałożyłam biały matowy cień MIYO. Czarną kredką MIYO Smoky narysowałam kreskę na linii rzęs a na linię wodną nałożyłam kredkę srebrną Glazel Visage, rzęsy wytuszowałam czarną maskarą MIYO, brwi podkreśliłam cieniem do brwi Essence i utrwaliłam stylizatorem z MIYO w kolorze brązowym. Na twarz nałożyłam podkład Pierre Rene Skin Balance nr 21 i przypudrowałam pudrem prasowanym Max Factor Creme Puff nr 5 (transparentny), twarz wykonturowałam kulkami brązującymi Glazel Visage a na usta nałożyłam błyszczyk Miyo Bing Bang Gloss nr 7.

Usta w wersji niebieskiej wykonałam kredką MIYO w kolorze białym i niebieskim, kolor niebieski wzmocniłam matowym cieniem MIYO a na całość nałożyłam błyszczyk Eveline z błyszczącymi drobinkami. 


Pozdrawiam cieplutko wszystkich i do następnego postu :)
Renata


ps. dajcie znać czy taka forma opisu makijażu może być? czy chcecie np. listę użytych kosmetyków? z czasem jak się bardziej wgryzę w temat i technicznie udoskonalę pewnie pojawią się i tutoriale makijażu :)

1 komentarz: