Obserwatorzy

09 czerwca 2014

Facechart na konkurs Pierre Rene/Miyo

Witajcie chciałabym Wam dziś pokazać mój Facechart na konkurs Pierre Rene/Miyo niestety nie udało mi się znaleźć czasu na to by zrobić odwzorowanie i zgłoszenia nie wysłałam :( ale skoro już zmalowałam Panią na kartce to niech chociaż ona ujrzy światło dzienne :) a makijaż i tak spróbuję odwzorować w wolnej chwili :)
 

Nic specjalnego taki o prosty makijaż kartka już zdążyła nasiąknąć pomadką stąd cień wokół ust bo zdjęcie robiłam dopiero dziś.

Nie mam zdolności malarskich to takie bazgroły wyszły no ale ćwiczyć trzeba a przy uzdolnionej profesjonalnej konkurencji i tak żadnych szans bym nie miała to jakoś specjalnie nie żałuję jeśli będzie kolejna edycja będę wtedy próbować.

pozdrawiam 
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz